آغازه پروژه و سورس کد پروژه های سی شارپ دانلود پروژه مدیریت ویدئو کلوپ با زبان سی شارپ و مستندات برنامه

دانلود پروژه مدیریت ویدئو کلوپ با زبان سی شارپ و مستندات برنامه

در ادامه بخش سورس کد و پروژه دانشجویی نرم افزار مدیریت ویدیو کلوپ را که با زبان سی شارپ و با دیتابیس  اکسس access به همراه مستندات و داکیومنت های برنامه برای شما آماده کرده ایم . امید است که مورد توجه شما علاقه مندان قرار بگیرد. از جمله ویژگی ها و امکانات پروژه ویدیو کلوپ می توان به قابلیت ثبت نام کاربران و ایجاد سطح دسترسی برای هر کاربر ، قابلیت ویرایش مشخصات مشتریان و کاربران ، ثبت محصولات ویدیو کلوپ ، ثبت امانت ها با تمام مشخصات فیلم ها ، گزارش گیری حرفه ای و…. اشاره کرد. امید است که این پروژه و سورس کد مدیریت ویدیو کلوپ که با زبان c# برنامه نویسی شده است مورد توجه عزیزان قرار بگیرد.

عنوان پروژه مدیریت ویدئو کلوپ با زبان سی شارپ و مستندات برنامه

حجم فایل: ۱۱٫۷ مگابایت

پیش نمایش سورس کد برنامه

 پروژه و سورس کد مدیریت ویدیو کلوپ که با زبان c#

سی‌شارپ (C#) زبانی شیءگرا و سطح بالا (high level) از خانوادهٔ زبان‌های چارچوب دات‌نت شرکت مایکروسافت است.

زبان #C، یک زبان برنامه نویسی چند الگویی است و منظم شده مدل‌های تابعی، امری، عمومی، شی گرا و جز گرا می‌باشد. این زبان توسط مایکروسافت و جزئی از دات نت به وجود آمد و بعداً استانداردهای ECMA و ISO را نیز در بر گرفت. #C یکی از ۴۴ زبان برنامه نویسی ای است که توسط زمان اجرای زبان مشترک از .NET Framework پشتیبانی می‌شوند و در همه جا به وسیله مایکروسافت ویژوال استودیو شناخته می‌شود.

این زبان برپایه سادگی، مدرن بودن، همه منظوره و شی گرا بودن ساخته شد.Anders Hejlsberg، طراح زبان برنامه نویسی دلفی، سرپرستی تیم طراحان زبان #C را بر عهده داشت.این زبان دارای دستوری شی گرا مشابه ++C است و به شدت از زبان‌های جاوا و دلفینیازمندمدرک تاثیر پذیرفته‌است. در ابتدا نام این زبان COOL بود که مخفف C like Object Oriented Language بود، هر چند در جولای ۲۰۰۰، زمانی که مایکروسافت پروژه را عمومی اعلام کرد، اسم آن به #C تغییر پیدا کرد.آخرین نسخه آن نسخه ۵.۰ است که همزمان با دات‌نت ۴.۵ در آگوست ۲۰۱۲ منتشر شد.

قابل توجه کاربران شما می توانید این کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

به اشتراک بگذارید
برچسب ها

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما