آغازه آموزش شبکه آموزش لینوکس دانلود فیلم آموزشی لینوکس مدرک LPI-1 به زبان انگلیسی

دانلود فیلم آموزشی لینوکس مدرک LPI-1 به زبان انگلیسی

فیلم آموزشی لینوکس مدرک بین المللی LPI-1 را به زبان انگلیسی ساده و روان د راختیار کاربران عزیز می نماییم. همانطور که میدانید مدارک موسسه LPI دارای سه سطح میباشد که ما امروز سطح مقدماتی آن یا در اصطلاح LPI-1 را جهت دانلود قرار می دهیم. مدرک Junior Level Linux Professional یا LPIC1: برای اولین بار در ابتدای سال ۲۰۰۰ معرفی شد و آخرین بار در سال ۲۰۰۹، ویرایش شده است.  در این فیلم آموزشی کاربران لینوکس باید با محیط Bash و یا محیط متنی لینوکس کار کنند . و بر طبق مفاهیم و اصول پایه، سیستم را مدیریت کند. برای نمونه باید از ساختار کلی فایلهای و دایرکتوری ها، سطوح دسترسی مقدماتی و فرامین پایه اطلاع کافی داشته باشد. بتواند فایلها و دایرکتوری ها را کپی،حذف، ویرایش کرده و سطوح دسترسی آنها را تنظیم کند. برنامه ها را نصب و حذف کرده و بتواند فایلهای منبع (سورس) را کامپایل کند. کتابخانه های سیستم را مدیریت و افزایش و کاهش دهد. کاربران و گروه های کاری را به سیستم افزوده و مدیریت کند.  از سیستم پشتیبانگیری کرده و بتواند آن را بازیابی کند. شما می توانید این فیلم آموزشی را از محصول شرکت VTC رایگان دانلود کنید.

عنوان فیلم آموزشی:  فیلم آموزشی لینوکس مدرک LPI-1 به زبان انگلیسی

حجم فایل: ۲۶۴ مگابایت

  فیلم آموزشی لینوکس مدرک LPI-1

دوره LPIC-1 دوره مقدماتی دوره لینوکس می باشد. در  دوره LPIC-1 افراد با مباحثی از قبیل مفاهیم سیستم عامل و نصب نرم افزارها،معماری سیستم، مدیریت داده ها و… آشنا خواهند شد. مخاطبین دوره LPIC-1 تمامی افراد علاقمند به سیستم عامل لینوکس می باشند. در دوره LPIC-1 شما با روش‌های عیب یابی و پیکربندی سرویس های پایه آشنا خواهید شد. در پایان  دوره LPIC-1 شما یک junior linux system administrator یا مدیر سیستم لینوکس خواهید بود.

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

کلمات کلیدی: فیلم آموزشی لینوکس, مدرک بین المللی LPI-1, فیلم لینوکس مقدماتی, موسسه LPI, لینوکس مدرک LPI-1, فیلم آموزشی لینوکس, LPI-1, فیلم آموزشی لینوکس مدرک LPI-1 به زبان انگلیسی

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما