آغازه آموزش شبکه آموزش شبکه نتورک پلاس دانلود فیلم آموزشی شبکه های کامپیوتری دانشگاه واشنگتون Washington

فیلم آموزشی شبکه های کامپیوتری دانشگاه Washington واشنگتون

 مجموعه فیلم آموزشی شبکه های کامپیوتر ددانشگاه واشنگتون را برای شما آماده کرده ایم. این فیلم آموزشی شما را با مباحث و پروتکل و مفاهیم TCP/IP را به شما آموزش می دهد. این فیلم آموزشی مناسب برای دانشجویان کارشناسی ارشد IT که در شاخه شبکه های کامپیوتری ادامه تحصیل می دهند مناسب می باشد. این مجموعه در سر کلاس درس فیلم برداری شده است و شما را از مبتدی تا حرفه ای آموزش می دهد این مجموعه فیلم آموزشی با عنوان    Courser a Computer Networkرا از دانشگاه واشنگتون به زبان انگلیسی رایگان دانلود کنید. امید است مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

عنوان فیلم: فیلم آموزشی شبکه های کامپیوتری دانشگاه Washington واشنگتون

زبان فیلم آموزشی: انگلیسی

حجم فایل: ۱٫۷ گیگابایت

کامپيوترهای موجود در شبکه را با توجه به نوع وظايف مربوطه به دو گروه عمده : سرويس دهندگان (Servers) و يا سرويس گيرندگان (Clients) تقسيم می نمايند. کامپيوترهائی در شبکه که برای ساير کامپيوترها سرويس ها و خدماتی را ارائه می نمايند ، سرويس دهنده  ناميده می گردند. کامپيوترهائی که از خدمات و سرويس های ارائه شده توسط سرويس دهندگان استفاده می کنند ، سرويس گيرنده ناميده می شوند .  در شبکه های Client-Server ، يک کامپيوتر در شبکه نمی تواند هم به عنوان سرويس دهنده و هم به عنوان سرويس گيرنده ، ايفای وظيفه نمايد.

کلمات کلیدی: فیلم آموزشی شبکه های کامپیوتر, فیلم آموزشی شبکه های کامپیوتر ددانشگاه واشنگتون, شبکه های کامپیوتری, فیلم آموزشی شبکه های کامپیوتری دانشگاه Washington, پروتکل و مفاهیم TCP/IP, آموزش تصویری شبکه های کامپیوتری, آموزش کامل شبکه

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم- بسته های ۹۰۰ مگابایت:

برای دریافت فایل قسمت اول اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

برای دریافت فایل قسمت دوم اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک مستقیم – سرور دوم:

برای دریافت فایل قسمت اول اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

برای دریافت فایل قسمت دوم اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل قسمت اول اینجا کلیک کنید.

برای دریافت فایل قسمت دوم اینجا کلیک کنید.

راهنمای دانلود: اگر در دانلود از سرور Daavaas با مشکل مواجه شدید . ابتدا تمامی پنجره های POPUP های این سایت را ببندید و سپس بر روی دکمه Free Download کلیک کنید. و سپس پنجره ای که باز شده را ببندید (popup). سپس بر روی دکمه ی create download link کلیلک کنید و سپس تیک گزینه ای Download With Davvas Manager را بردارید و سپس بر روی دکمه ی Now Download کلیک کنید تا دانلود با سرعت بالا آغاز شود.

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما