آغازه فیلمهای آموزشی فیلمهای آموزشی انگلیسی دانلود فیلم آموزشی ساخت و نگهداری و تعمیرات کامپیوتری به زبان انگلیسی

دانلود فیلم آموزشی ساخت و نگهداری و تعمیرات کامپیوتری به زبان انگلیسی

واقعا فیلم آموزشی تعمیرات سخت افزار کامپیوترهای شخصی  در سایت آغازه خالی بود به همین مناسبت فیلم اموزشی ساخت و نهداری و تعمیرات کامپیوتر را برای شما عزیزان اماده کرده ایم. شما با مشاهده ی این آموزش تصویری قادر خواهید بود چوگنه قطعات سخت افزار را روی هم اسمبل و وصل کنید و برای خود یک کامپیوتر رو میزی تهیه کنید. لازم به ذکر است که مدرس این فیلم آموزشی Scott Mueller می باشد که تخصص سخت افزار و در اکثر سمینار های امریکا شرکت می کند. امید است این فیلم آموزشی ساخت و نگهداری و تعمیرات کامپیوتری مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرد.

عنوان فیلم آموزشی:ساخت و نگهداری و تعمیرات کامپیوتری به زبان انگلیسیt

حجم فایل: ۸۳۷ مگابایت

آموزش تصویری  تعميرات سخت افزار كامپيوتر كه در ادامه خواهد آمد.بصورت پراكنده در اينترنت موجود بود.ما براي اولين بار در اينترنت آنها را جمع آوري و بصورت مجموعه ارائه مي دهيم.

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم – ۵۶۷ مگابایت

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی: سرعت بالا

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

کلمات کلیدی: فیلم آموزشی تعمیرات سخت افزار کامپیوتر, ساخت و نگهداری و تعمیرات کامپیوتر, دانلود فیلم آموزشی ساخت و نگهداری و تعمیرات کامپیوتر, آموزش تعمیر رایانه آموزش تعمیرات کامپیوتر, آموزش گام به گام  تعمیرات کامپیوتر, تعمیر رایانه, تعمیر کامپیوتر, دانلود فیلم آموزشی ساخت و تعمیر کامپیوتر, دانلود فیلم اموزشی تعمیر رایانه, دانلود فیلم اموزشی تعمیر کامپیوتر, دانلود فیلم اموزشی ساخت کامپیوتر

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما