آغازه لیست کتابها کتابهای ریاضی دانلود کتاب درس ریاضی مهندسی به زبان فارسی

دانلود کتاب ریاضی مهندسی به زبان فارسی

درس ریاضی مهندسی یکی از درسهای مشترک اکثر رشته های مهندسی می باشد که دانشجویان باید  یاد بگیرند و یکی از دروس شرکت در کنکور ارشد رشته کامپیوتر نیز می باشد. شما در این درس با مفاهیم و قضایای ریاضی از جمله توابع چند بعدی درجه ۱ و ۲ لگاریتمی و نمایی ، مشتق و دیفرانسیل ، انتیگرال نامعین و سری بسط فوریه ، انتیگرال چند گانه ، ماتریس و بردارها و… تدریس می شود این کتاب به مباحث ذکر شده پرداخته است و یک کتاب کامل در این زمینه می باشد که برای دانشجویان رشته مهندسی که درس ریاضی مهندسی این ترم دارند مناسب می باشد. شما می توانید این کتاب را رایگان از سایت آغازه دریافت کنید. امید است مورد توجه شما قرار بگیرد.

عنوان کتاب: کتاب ریاضی مهندسی به زبان فارسی

نویسنده: نامشخص

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۵۵

حجم فایل: ۱ مگابایت

در علم ریاضی سری فوریه بسطی است که هر تابع متناوب را به صورت حاصل جمع تعدادی نامتنهی از توابع نوسانی ساده (سینوسی، کسینوسی و یا تابع نمایی مختلط ) بیان می‌کند. این تابع به نام ریاضیدان بزرگ فرانسوی، ژوزف فوریه نامگذاری شده است. با بسط هر تابع به صورت سری فوریه، مولفه های بسامدی آن تابع به دست می آید.

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۳ )

کلمات کلیدی: دانلود کتاب ریاضی مهندسی, ریاضی مهندسی, کتاب ریاضی مهندسی, مشتق و دیفرانسیل, انتیگرال نامعین, سری بسط فوریه, انتیگرال چند گانه, ماتریس و بردارها, درس ریاضی مهندسی, جزوه ریاضیات مهندسی, ریاضیات مهندسی

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما