آغازه آموزش برنامه نویسی سایر زبانهای برنامه نویسی دانلود کاملترین کتاب آموزش نرم افزار MATLAB به زبان فارسی

دانلود کتاب آموزش نرم افزار MATLAB به زبان فارسی

 کتاب آموزش نرم افزار متلب را برای شما آماده کرده ایم. کتاب فوق نوشته مهندس موسوی که نتیجه تجارب تدریس ایشان در این کتاب آورده شده است. این کتاب شما را بطور کامل با نرم افزار MAT LAB اشنا می کند . شما با مفاهیم ماتریس و آرایه و توابع ریاضی و حل معدلات ریاضی در یان کتاب بطور کامل آشنا می شوید. متلب محصولات شرکت معروف مت‌ورکس است که برای گروه‌های مختلف مهندسان رشته‌های مختلف از جمله مهندسی برق، مکانیک، رایانه و… کاربرد بسیاری دارد. متلب‏ یک محیط نرم‌افزاری برای انجام محاسبات عددی و یک زبان برنامه‌نویسی نسل چهارم است. واژه متلب هم به معنی محیط محاسبات رقمی و هم به معنی خود زبان برنامه‌نویسی مربوطه‌ است که از ترکیب دو واژه MATrix (ماتریس) و LABoratory (آزمایشگاه) ایجاد شده‌است. شما می توانید این کتاب را رایگان از سایت آغازه دریافت کنید.

عنوان کتاب: کتاب آموزش نرم افزار MATLAB به زبان فارسی

نویسنده: موسوی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۱۲۱

حجم فایل: ۳٫۹ مگابایت

MATLAB امکان آسان عملیات ماتریسی، محاسباتی و توابعی، استفاده از الگوریتم های مختلف و همچنین امکان ارتباط آسان با زبان­های مختلف برنامه نویسی را به کاربر می­دهد.

MATLAB دارای طیف کاربردی گسترده­ای است، از جمله می توان به سیگنال و پردازش تصویر، ارتباطات، طراحی کنترلر، تست و اندازه گیری، مدل سازی مالی و تجزیه و تحلیل، و زیست شناسی محاسباتی اشاره نمود. همچنین امکان گسترش محیط MATLAB با استفاده از افزودن Toolbox برای اهداف مختلف داده شده است.

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۳ )

کلمات کلیدی: کتاب آموزش نرم افزار متلب, آموزش نرم افزار MATLAB, دانلود کتاب آموزش نرم افزار MATLAB, نرم افزار MAT LAB, آموزش جامع متلب, آموزش نرم افزار متلب, نرم افزار متلب, آموزش برنامه متلب, Matlab, آموزش مقدماتی و پیشرفته متلب, برنامه نویسی متلب, رسم نمودار, برنامه هوش مصنوعی, دانلود کتاب آموزش نرم افزار MATLAB

به اشتراک بگذارید
برچسب ها

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما