آغازه لیست کتابها برنامه نویسی موبایل دانلود کتاب آموزش روت بو بوت گوشی های HTC به زبان فارسی

دانلود کتاب آموزش روت بو بوت گوشی های HTC

در این کتاب شما با روشهای root کردن گوشی و تبلت های HTC اشنا خواهید شد. همانطور که میدانید برای نصب بسیاری از نرم افزارها و نیز نصب فونت ها بر روی سیستم عامل آندروید باید گوشی مورد نظر را از حالت قفل کارخانه خارج ساخت تا بتوان گوشی مورد نظر را روت کرد. در مورد گوشی و یا تبلت های HTc تنها زمانی می توان گوشی را روت کرد که قبلا آنلاک شده باشد.شما میتوانید این کتاب ارزشمند را با عنوان آموزش روت بو بوت گوشی های HTC را رایگان از سایت آغازه دانلود کنید. امید است مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

عنوان کتاب:  آموزش روت بو بوت گوشی های HTC

نویسنده: حمید شجاعی برجوئی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۱۸

حجم فایل: ۲٫۵ مگابایت

روت در اندروید به معنی اجازه‌ی دسترسی کاربر به فایل‌های سیستمی اندروید و اعمال تغییرات در آن است.

روت کردن گوشی انبوهی از ویژگی‌ها و امکانات جدید را در اختیار شما قرار می‌دهد و شاید بتوان گفت متن‌باز بودن اندروید، تنها در صورت روت بودن گوشی معنا پیدا خواهد کرد چراکه نرم‌افزارهای خاصی که برای اندروید ساخته شده‌اند مانند Xposed Installer و… نیاز به روت بودن گوشی و تغییرات فایل‌های سیستمی دارند. با روت بودن گوشی تقریبا همه چیز در سیستم‌عامل اندروید ممکن خواهد بود. از امکانات ساده مانند رنگی کردن استاتوس‌بار گرفته تا تغییر انیمیشن‌های سیستمی گوشی در هنگام مرور یک لیست یا باز شدن پنجره‌ها و… همگی از مواردی هستند که روت بودن گوشی را بسیار ضروری خواهند کرد. مهم‌ترین ویژگی را نیز می‌توان نصب کاستوم‌رام‌ها دانست که به شما اجازه می‌دهد تا رام‌های مختلف مانند سایانوژن را در گوشی خود نصب کنید و هر زمان که مایل بودید به نسخه‌ی جدیدتر یا قدیمی‌تر رام فعلی خود کوچ کنید. برای مثال اگر گوشی شما آپدیت رسمی آب‌نبات‌چوبی را دریافت نمی‌کند می‌توانید با روت کردن و نصب رام سایانوژن ۱۲، این رام را بر روی گوشی خود تجربه کنید. روت کردن گوشی فواید تخصصی بسیاری از جمله Bloatware , OverClock، کنترل کامل CPU و… را نیز دارا است که پرداختن به آن در این مطلب نمی‌گنجد.

کلمات کلیدی: آموزش روت بو بوت گوشی های HTC, دانلود آنلاک کردن بوت لودر گوشی HTC, دانلود ایبوک آنلاک کردن بوت لودر گوشی HTC, دانلود ای بوک آنلاک کردن بوت لودر گوشی HTC, دانلود کتاب الکترونیکی آنلاک کردن بوت لودر گوشی HTC, دانلود آشنایی با آنلاک کردن بوت لودر گوشی HTC

منبع:  زومیت

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۳ )

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما