آغازه لیست کتابها گرافیک رایانه ای دانلود کتاب آموزش نرم افزار گرافیکی کورل‌دراو (CorelDRAW) به زبان فارسی

تاب آموزش جامع نرم افزار corel draw

کورل‌ دراو نرم افزاری کاملا حرفه ای برای طراحی گرافیکی است. کورل‌دراو (CorelDRAW) یک نرم‌افزار با ساختار برداری در طراحی عکس دیجیتالی است که  و بازاریابی شد.شما با استفاده از این نرم افزار می توانید وکتور را طراحی کنید یا به صورت کاملا حرفه ای صفحه بندی را انجام دهید. کورل دراو بیشتر برای ویرایش و طراحی کارت های تبلیغاتی و طراحی پوستر مورد استفاده قرار میگیرد. این نرم ازاردر کشور کانادا طراحی و روانه بازار گردید کورل از ساختار  تصاویر برداری و  پیکسیل ی پشتیبانی می نماید و طراحی چند بعدی و ابزاری مسیریابی این نرم افزار برای طراحی خیلی کارایی دارد. شما میتوانید این کتاب را رایگان دانلود کنید.

عنوان کتاب : کتاب آموزش جامع نرم افزار corel draw

زبان کتاب: فارسی

نویسنده: محمد عباسی

تعداد صفحه: ۳۶۸

حجم فایل: ۴٫۵ مگابایت

آموزش جامع نرم افزار corel draw

برنامه Corel DRAW از نظر طراحی به خاطر دقت بالا بسیار مناسب است و طراحی شکل ها و نقشه های پیچیده در کورل به خاطر داشتن ابزار کاربردی و متنوع به سادگی انجام می شود. از کورل دراو در بازار کار زیاد استفاده می شود، برای نمونه: طراحی و آماده سازی نوشته و آرم های مختلف برای برش با دستگاه کاتر پلاتر که اکثرا ًمورد مصرف شرکت های تبلیغاتی و تابلوسازی و برش شبرنگ می باشد؛ طراحی پوستر و کاتالوگ و کارت ویزیت؛ طراحی با استفاده از Template ها و صفحات آماده آن برای مجله ها و روزنامه ها؛ طراحی صفحات وب کاربرد دارد.

کلمات کلیدی: کورل دراو ,  اموزش CorelDRAW, رم افزار گرافیکی, کار و دانش، کورل دراو, کشیدن وکتور, آموزش نرم افزار کرل, آموزش Corel, دانلود کتاب آموزش نرم افزار گرافیکی

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۲ )

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۳ )

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما