آغازه سفارشات خرید پستی محصولات خرید پستی فیلم های آموزشی امادگی شبکه های کامپیوتری سیسکو

خرید پستی فیلم های آموزشی امادگی شبکه های کامپیوتری سیسکو

خرید پستی فیلم های آموزشی امادگی شبکه های کامپیوتری سیسکو آموزش تصویری شبکه های کامپیوتری سیسکو CCNA
مباحث پیشرفته شبکه های کامپیوتری بر مبنای دوره های بین المللی شرکت “سیسکو” شویم. اولین مدرک رسمی که این شرکت به دانش آموختگان خود اعطا میکند، CCNA نام دارد که دانشجو پس از گذراندن موفقیت آمیز این دوره به عنوان همکار شرکت “سیسکو” شناخته می شود؛ اما بدلیل اینکه این شرکت مستقر در کشور امریکا می باشد، طبعا پیرو سیاست های خصمانه  دولت ایالات متحده خواهد بود و همچون گذشته با خیال خام تحریم علیه جمهوری اسلامی، از اعطای این مدرک در داخل ایران ممانعت می نماید. اما آنچه که مهم است فراگیری خود این علوم است و نه به دست آوردن مدرک که البته در داخل ایران نیز بعضی از شرکت های تخصصی در این زمینه، اقدام به اعطای مدراک مشابه می نمایند که در داخل کشور می تواند قابلیت پذیرش بالایی داشته باشد. اولین مبحث در آغاز دوره های سیسکو، CCNA می باشد.
فیلم آموزشی پیکربندی پیشرفته شبکه های کامپیوتری سیسکو CCNP
CCNP مخفف عبارت Cisco Certified Network Professional است که فرد پس از گذراندن این دوره، قادر به پیکربندی ۱۰۰ تا ۵۰۰ گره شبکه خواهد بود. باید یادآوری کنیم که دوره CCNA پیش نیاز این دوره است.

فیلم آموزشی پیکربندی فوق پیشرفته و تخصصی شبکه های سیسکو CCIE
این سطح از مدرک سیسکو، CCIE نام دارد که مخفف عبارت Cisco Certified Internetwork Expert است. در این سطح از تخصص شبکه های کامپیوتری سیسکو، فرد می تواند انواع شبکه های راه اندازی شده با Gateway های مختلف را به همدیگر ارتباط داده و آن ها را پیکر بندی نماید. دوره CCIE یکی از گرانبهاترین دوره های آموزشی کامپیوتر است که شاید کمتر شخصی را از میان متخصصان علم رایانه پیدا کنید که صاحب این مدرک باشد.
فیلم آموزشی پیکربندی پیشرفته شبکه های کامپیوتری سیسکو ACS
آموزش شبکه های کامپیوتری به نام ACS برای شما قرار دهیم. فرد پس از گذراندن این دوره، قادر به پیکربندی یک شبکه با حداقل ۳۵۰ کاربر و ۵۰ دستگاه را انجام دهد
فیلم آموزشی راه اندازی VPS با VMware
شاید کلمه لاتین VPS زیاد به گوشتان خورده باشد. این کلمه، مخفف عبارت Virtual Private Server است که امروزه برای مدیران سرورها کاربرد بسیاری دارد. سرور مجازی در واقع، جزئی از یک سرور اختصاصی و مجزا است که هر کدام از این سرورهای مجازی می توانند به صورت مستقل و مجزا، در شبکه محلی یا در بستر اینترنت، خدمات رسانی کنند. در سرورهای مجازی، شما با تقسیم سخت افزار یک سرور قدرتمند و واقعی، به چندین قسمت و با نصب یک سیستم عامل مجزا در هر کدام از قسمت ها، آن سرور قدرمتمند را به چندین سرور مجازی مستقل تبدیل می نمائید. از معروفترین نرم افزارهایی که برای این امر، کاربرد بسیاری دارد، نرم افزار VMware می باشد
فیلم آموزشی راه اندازی وب سرور در ویندوز سرور ۲۰۰۳ با IIS 6
همانطور که می دانید تمامی وب سایت های اینترنتی برای اینکه قابلیت دسترسی برای عموم را داشته باشند، باید از کامپیوتری میزبانی شوند که توانایی  این درخواست را داشته باشد. امروزه آنچه که تحت عنوان هاستینگ یا وب هاست مطرح می شود، در واقع همین کامپیوترها هستند که توسط افراد متخصص راه اندازی شده و شما میزبانی وب سایت خود را در ازای پرداخت یک هزینه دوره ای، به آنها واگذار می نمائید. از مزایای وب سرور ویندوز به لینوکس، پشتیبانی آن از ASP.Net می باشد. پس از این آموزش شما خواهید توانست وب سایت خود را از کامیپوتر شخصی تان در خانه، برای مشاهده کلیه کاربران جهان، میزبانی کنید.
این آموزش شامل مباحث زیر می باشد:
ـ Introduction and Installing IIS 6
ـ Metabase
ـ Configuring FTP Sites on IIS 6
ـ Configuring Websites on IIS 6
ـ Installing PHP and Perl on IIS
ـ Application Pools
ـ Authentication
ـ Network News Transfer Protocol
ـ Logging
ـ Web Server Security
فیلم آموزشی ویندوز سرور ۲۰۰۸ به همراه تنظیمات پیشرفته
فیلم آموزشی  ویندوز سرور ۲۰۰۸ از نصب تا تنظیمات پیشرفته آن برای یک شبکه محلی و یا سرور یک سازمان کشوری
در این مجموعه آموزشی کلیپهای آزمونهای CompTIA Security  به همراه توضیحات کامل قرار داده شده است
لازم به ذکر است که کلیه آموزشهای فوق جدیدترین و بروز ترین دوره های آمادگی سیسکو می باشد که در کشور امریکا برگزار می شود لذا کلیه کلیپهای این مجموعه به زبان اصلی- انگلیسی- ساده و روان می باشد.. اگر به دنبال کسب امادگی در این دوره ها هستید باید آموزشهای زبان فارسی را فراموش کنید چون کلیه فیلم های آموزشی فارسی که توسط شرکتهای نرم افزاری در ایران تهیه می شوند غیر استاندارد و ناقص می باشند.
این مجموعه در ۲ عدد DVD تهیه شده است و کلیه نیازهای شما را برای شرکت در دوره های امادگی مدارک سیسکو برطرف می کند.

——————————————————————————————-

برای سفارش این محصول بر روی لینک خرید پستی زیر کلیک کنید.

لطفا آدرس خود را دقیق و بدون ابهام به همراه پلاک و کد پستی ۱۰ رقمی وارد نمایید

خرید پستی

لطفا ایمیل معتبری را جهت دریافت اطلاعات رهگیری وارد کنید

توجه:

سفارش شما زمانی ه اتمام رسیده است که کد رهگیری را دریافت کنید. به شماره ۰۹۳۹۸۱۶۴۷۳۰ پیام کوتاه بفرستید تا سفارش شما زودتر ارسال شود در صورت هر گونه سوال می توانید با این شماره تماس حاصل فرمایید

مشتری گرامی پیشاپیش از خرید شما متشکریم. لطفا قبل از خرید به نکات زیر توجه فرمایید.
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
۱- لطفا آدرس خود را دقیق و بدون ابهام به همراه پلاک و کد پستی ۱۰ رقمی وارد نمایید برای دریافت كد پستی بر روی قبوض آب ، برق ، تلفن ،كنتور گاز همچنين پشت كارت ملی درج شده است . لذا خواهشمنديم كد پستی صحيح وارد نماييد.
۲- لطفا ایمیل معتبری را جهت دریافت اطلاعات رهگیری وارد کنید
۳- لطفا به تعداد سفارشات خود قبل از ثبت کالا توجه فرمایید
۴- لطفا شماره تلفن همراه خود را جهت هرچه بهتر ارتباط با شما خریدار محترم در صورت بروز هرگون مشکل و یا تاخیری کالا وارد کنید.

توجه:
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
کلیه سفارشاتی که در روزهای پنچ شنبه و جمعه ثبت میشوند روز شنبه ارسال خواهند شد.
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
از زمان تحویل بسته ها به مامور پست ، ۲ الی ۴ روز برای پست پیشتاز و ۳ الی ۷ روز برای پست سفارشی زمان لازم است تا بسته پستی به دست شما برسد. باید توجه داشته باشید ( روز های تعطیل را به تاخیر بالا اضافه کنید )

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

لطفا به افراد خانواده و بستگان خود جهت دریافت بسته ارسالی در صورت عدم حضور خود به آدرس مربوطه اطلاع دهید

شبکه های کامپیوتری سیسکو CCNA, شبکه های کامپیوتری, پیکربندی پیشرفته شبکه های کامپیوتری سیسکو CCNP, یکربندی فوق پیشرفته و تخصصی شبکه های سیسکو CCIE, شبکه های کامپیوتری سیسکو ACS, راه اندازی VPS با VMware, وب سرور در ویندوز سرور ۲۰۰۳ با IIS 6, ویندوز سرور ۲۰۰۸, کلیپهای آزمونهای CompTIA Security, Gateway

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما